تخفیف ها در حال شکوفا شدن هستند
سبد خرید من 0 0
فروشنده شو!

قوانین و مقررات فروش در سایت شاپ9

 

چگونه فروشنده شویم؟

جهت ثبت نام به عنوان فروشنده در سایت شاپ9 درخواست خود را به ایمیل admin@shop9.ir و یا با شماره 32330220-071 اطلاع دهید.

قراردادی جهت شرایط و قوانین برای متقضی ارسال خواهد شد و در صورت تایید طرفین پنلی با عنوان پنل فروشنده در اختیار فروشندگان قرار می گیرد.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در شاپ9 به عنوان فروشنده تصویر کارت ملی متقاضی، پروانه کسب، آدرس فروشگاه و انبار، ایمیل و شماره تماس می باشد.

 

چگونه محصولات خود را در سایت درج کنیم؟

در صورت شروع همکاری پنل فروشندگان در اختیار فروشنده قرار میگیرد و میتوانند محصولات را به همراه تصویر و مشخصات کامل ثبت کنید. در صورت نداشتن مشکلاتی از قبیل اطلاعات اشتباه، تصویر بی کیفیت، قیمت غیر متعارف و ... مورد تایید کارشناسان قرار خواهد گرفت و در سایت قابل مشاهده خواهد بود.

در پنل فروشنده امکان ثبت دو قیمت عمده و تکی میباشد، قیمت های عمده تنها برای کاربران که دارای دسترسی همکار هستند، قابل مشاهده می باشد.

تمام مراحل توسط فروشگاه به فروشندگان آموزش داده خواهد شد.

 

نحوه‌ی محاسبات کمیسیون‌

نحوه‌ی محاسبات کمیسیون براساس قرارداد و توافقات طرفین انجام خواهد شد.

 

تسویه حساب

تسویه حساب در شاپ9 معمولا 14 روزه می باشد، اما با ذکر در قرار داد قابل تغییر خواهد بود.

 

قوانین ثبت و  فروش کالا در سایت شاپ9

 

قیمت مصرف کننده

قیمت مصرف کننده همان قیمت مصوب کالاست که روی کالا درج شده است. از قیمت‌گذاری و فروش هرگونه کالا با قیمتی بالاتر از قیمت مندرج روی کالاهایی که “قیمت مصرف کننده” روی آنها درج شده خودداری کنید.

کالاهایی که قیمت مصرف‌کننده روی آنها درج نشده، اما دارای قیمت مصوب هستند، باید با قیمت‌های مصوب و رسمی رایج در سراسر کشور قیمت‌گذاری شوند.

از قرار دادن قیمت‌های غیر واقعی و فروش با قیمت اصلی تحت عنوان تخفیف که به نوعی فریب خریدار محسوب می‌شود، خودداری کنید.

جریمه: در صورت مشاهده و احراز تخلف با متخلف برخورد و جریمه خواهد شد.

 

فروش کالای غیر اصل

کالا های غیر اصل باید حتما عنوان "غیر اصل" ذکر شود، در صورتی که کالای غیر اصلی به عنوان اصلی فروخته شود با متخلف برخورد و دو برابر هزینه کالا جریمه خواهد شد.

 

لغو سفارش مشتری

از کنسل کردن سفارش مشتری به دلایلی مثل قیمت اشتباه، عدم موجودی و … جدا خودداری کنید. در‌صورت موجود بودن محصول در سایت و سفارش مشتری از آن کالا، فروشنده ملزم به ارسال کالا است، بنابراین فروشنده باید میزان موجودی محصولات خود را در پنل به‌روز نگه داشته و در صورت نداشتن موجودی، کالا را غیر فعال کند.

جریمه: لغو سفارش مشتری توسط فروشنده به دلایل زیر:

  • عدم موجودی کالا در انبار فروشنده

  • فروش کالاهای ممنوعه

  • تاخیر در تامین و ارسال کالا از سمت فروشنده

  • اشتباه در قیمت‌گذاری

منجر به جریمه و برخورد با متخلف خواهد شد.

 

مراحل فروشندگی